
Retrospective :: Arthur Tress
An accidental visit to Thessaloniki in March, where Macedonians like to spend their leisure time or do some shopping, lead me to really nice discovery of Museum of Photography in Thessaloniki and the exhibition of surrealist photography pioneer Arthur Tress.
While walking on the pier close to Thessaloniki port with my wife enjoying the sea and the sun, an ad about documentary film festival that was going on attract us and we went to see the program. Luckily that lead us into the Museum of Photography that held an exhibition of 145 images taken by Arthur Tress between 1956 and 2006, including images that he took when he was 16 years old.
He started out as a street photographer, shooting in the heart of New York as well as the suburbs like Coney Island. His work is an combination of the realistic and fictional aspects of photography. I don’t really buy surrealist photography but Tress was able to sell it to me. Although I bought on his surrealist photos the most I liked was his collection of photos taken in San Francisco.
As with many photographers of my generation, I saw the camera as a means of social satire and commentary with the goal of them becoming mechanisms for political change, Tress said in a 2012 interview.
Една непланирана поÑета на Солун во Март, каде обично одиме да уживаме во морето и Ñекако на шопинг, ме однеÑе на едно интереÑно патување и откривање на Музејот на фотографија во Солун и тогашната изложба на американÑкиот фотограф Ðртур ТреÑ, кој Ñе Ñмета за пионер на надреалната фотографија.
Додека Ñе шетавме на обалата на морето блузи ÑолунÑкото приÑтаниште заедно Ñо Ñопругата, една реклама за феÑтивал на документарен филм не однеÑе токму во музејот каде што Ñе наоѓаше изложбата на Ðртур Ð¢Ñ€ÐµÑ Ð¾Ð´ 145 фотографии направени во периодот помеѓу 1956 и 2006 година која вклучуваше дела кои Ñе направени на негови 16 години.
Тој започнал како уличен фотограф, фотграфирајќи го Ñрцето на Њу Јорк како и неговите предградија како Кони Ðјленд. Ðеговата работа е комбинација од реалитичната и фиктивната перÑпектива на фотографијата. Иако не ми Ñе допаѓа надреална фотографија Ð¢Ñ€ÐµÑ ÑƒÑпеа да ми ја “продаде” неговата. Меѓутоа, без разлика што ми Ñе допадна неговата работа како надреален фотограф, Ñепак највеќе ми оÑтавија впечаток фотографиите кои беа целеÑно реалиÑтични, а оÑобено оние од колекцијата на фотографии кои ги има направено во Сан ФранциÑко.
Како многу фотографи од мојата генерација, Ñ˜Ð°Ñ Ð³Ð¾ гледам фотоапаратот како инÑтрумент за општеÑтвена Ñатира и како критика чија крајна цел е да поÑтане механизам за политичка промена. – изјавил Ð¢Ñ€ÐµÑ Ð²Ð¾ интервју дадено во 2012 година.
Leave a comment